lördag 2 maj 2009

höra pulsen slå

Jag har inte orkat med att blogga nu på ett tag, har inte haft lust eller ork. Allt annat har bara tagit kraften..

Men men, det var då :) Valborg var inte riktigt som jag hade tänkt mig, det var så jädra trist. Det ända roliga var typ, tåget som kom från dk! Jag gick väl hem vid elvar tiden, somnade vid tolv. Vaknade efter tolv timmars sömn, pigg och glad! Förväntansfull för dagen.

Jennie kom till mig vid ett, skulle prova kläder. Hittade ingenting hos syrran, så hon kilade till nelia. Då började jag göra vid mig, duschade, lockade håret och åt. Sedan på med kläderna, tog biljetten och drickan sen gick till tåget. Mötte jennie, hoppa på tåget. Det visade sig att hon hade glömt sin biljett, så hennes pappa fick lämna den (Y) Började dricka hos mikaela, fett kul hade vi :) mello is the bran new shit

Festen var helt okej, fett pepp och allt och vi hade hade superkul! Så tack mikaela och jennie, ni gjorde min dag :) bilderna kommer väll nån gång, mikaelas kamera.

Nu är jag på väg till hbg, sitter i bilen :) Blir till att stanna där hela dagen och kvällen, grilla och så :) mys

- herregud herregud herregud.. fan, bli min? Min prins och jag

Inga kommentarer: