torsdag 30 april 2009

if i could turn back time

Första gången min data lämnar huset! Sitter faktiskt i bussen på väg till skolan. Eftersom det är 5o minuter dit, tänkte jag att då passade det bra med datan till hands :) Tidsfördrift, som funkar galant!

Orkade inte skriva så mycket igår, eftersom jag var trött som fan när jag kom hem. Hela huvudet var helt slut, efter pollen, skolan och solen. Hade knappt druckit på hela dagen :O Så väl hemma, käkade jag och drack som fan.. Sen satte jag mig i soffan, somnade bums ;p Gick upp och la mig i sänge, kollade twilight, men somnade även där.. Fick spola tillbaka filmen, kollade klart den sen käka grillat (Y) GOTT! Greys på kvällen, snyft

Ikväll blire fest, på ängen. Hemma fyra, käka, sen direkt ut. Ja, jag måste ju hinna göra vid mig också.. lalala!

Inga kommentarer: