tisdag 14 april 2009

so damn beautiful

''If I had one wish, we would be best friends. Love would never end, It would just begin. If I had one wish, you would be my boo. Promise to love you, trust me I’ll trust you. If I had one wish, we would run away. Making love all day, have us a baby. If I had one wish, I’d make you my whole life. Make it right this time. If I had one wish…''

Kom hem för stax en timme sedan och jag parkerade mig här. Jag har precis satt i färg i syrrans hår, snart slingor. Något att fördriva tiden med. Men främst av allt skulle jag bara vilja skrika rakt ut att DU är den som får mig att må bra. Men jag klarar inte av när du pratar om andra tjejer, hur dom vill ha dig och hur dom ser ut kroppsmässigt. Det är inget som imponerar på mig, hur många tjejer du har. Jag vill prata om allt annat mellan himmel och jord. Inte tjejer och föredättingar.. När jag ser dig finns inga ord för hu lycklig jag verkligen är, du är helt otroligt underbar och jag vill verkligen kunna dela allting med dig. Men det är inte så lätt när alla andra kommer ivägen. Du måste stå upp och bevisa att jag är din och att du är lycklig med mig

- Jag faller sakta men säkert tillbaka. Nej, det får inte vara sant. Men du bara är där. Hur ska jag kunna få dig att släppa taget. Du vill men du gör det inte, varför? Det är bara jag som lider av det. Jag har nog med problem som det är nu och jag vill kunna vara lycklig. Men ingenting går när du dyker upp, jag blir bara påmind. Jag sa ju aldrig mer

Inga kommentarer: