tisdag 14 april 2009

how do you make it right?

''I don’t wanna confuse things. But I just can’t keep lying to myself. When you’re holding me, I can feel your pain. And u don’t have to cry no more''

Sitter just nu i datasalen och har svenska. Ska skriva något arbete om myter. Inte det roligaste jag varit med om men det gäller ju betyget. Somnade vid tolv igår och självklart försover jag mig imorse. Typiskt mig.. Så det var snabbt upp och springa till bussen! Okej, jag hann duscha (tack för det). Går ända till tjugo över tre idag, men ska sluta tre så jag hinner med bussen för jag ska ta tåget till hbg. Donken med Jennie (L) Vi vet att vi itne har mycket till liv, men vi bidrar med det.

Jag vill bara att min data ska komma nu så jag kan sitta på den hela tiden! Eller ja, inte på den men framför den.. Åhh, den är så fin och jag vill ha den nu nu nu. Men den kommer väl imorgon eller torsdag :)

Inga kommentarer: