torsdag 16 april 2009

räcker det inte om bara jag älskar dig?

''I was born to tell you I love. And I am torn to do what I have to, to make you mine Stay with me tonight. I know everything you wanted isn't anything you have''

Jag har fösovigt mig nu alla dessa dagarna, varför? Jag vaknar av klockan, stänger av den och sen somnar om. Sen öppnar någon försiktigt min dörr och frågar om jag inte ska gå upp -> mamma (a) Jag får snabba mig i duschen, håret står åt alla håll och lufttorkar i skolan och sminket ser ut som paj. iaf, köket idag. Sov hela bussresan dit, nästan hela livsmedelshygienen också. Slappt som fan i köket, gjorde bara pastej, eller ja något liknande! HAHA, verkar som jag sov där också.. Sov bussresan hem, direkt till soffan. Kolla the hills, nu datan. Snart duschen, datan sen sängen igen. Shit, vilken jävla miffu dag ;s

Imorgon är det fredag, fy vad skönt! Jag hoppas även att min data kommer och att det blir PARTY(!) även hunny kommer, mjooo. hjärta på det va

Nu ska jag duscha innan huset sprängs.
jag är dock senil

Inga kommentarer: