fredag 17 april 2009

big girls don't cry

''Love me, hate me. Say what you want about me. But all of the boys and all of the girls, are begging to if you seek Amy. But it's hard to see with all the people standin' in the way''

Samma morgon idag också (Y) tummen upp för det. Bussen till skolan, och första lektionen är Naturkunskap. Är inte det den perfekta starten på dagen typ? Gick till Resturangskolan med millän, frukost sen baka kakor. Eller kakor och kakor, det blev tårta idag! Eftersom Lilian fyllde år, grattis. Jag och denise gjorde typ den bästa tårtan någonsing, superdupermega god! Maten därimot, uäärk. Hann precis med bussen, bytade om på en minut typ. Så jag hann med det ridiga tåget hem :) Och då får jag reda på att det skulle bli fest, men nej. Flyttat till imorgon. Så min dag imorgon är fullpackad med stuff. Hunny kommer snart, han missade precis bussen så fick vänta en timme, stackarn. Så han har superdupermega damp!

Imorgon blir det kyrkan, sen hem och käka med tjocka släkten och kvällen stavas PARTY!

- du är överallt. snälla bara spring iväg, så långt så jag inte ser dig. för nu börjar det bli jobbigt, riktigt jävla jobbigt. jag kan inte gå ett steg själv utan att du dyker upp. är det inte ditt ansikte är det sakerna som påminner om dig. så bara ge upp, släpp taget om mig. jag vet att du säger att du gjort det, men antagligen inte. för du plågar mig fortfarande, hela tiden

1 kommentar:

millään sa...

hoppas att det gick bra på konfan igår och att ni hade skoj på festen?

Och jag hoppas att det j vla miffut låter dig vara, för han är inte bra för dig - Han är ett SVIN! Och han har inte med dig att göra längre, önskar bara att han själv visste det! Att han ens har Mage till att prata med dig, det förstår jag däremot inte!?
Hoppas att han går och gömmer sig snart, innan någon hjälper honom..