måndag 26 januari 2009

when your gone i need your love

och då var man ensam, totalt ensam

Hur ska jag klara av att göra allt själv, bara tanken av att förlora dig fick mig att dö lite innombords. Nu är det katastrof. Snälla kom tillbaka, kämpa för oss, för allt vi hade, för allt vi fortfarande har. Vi har inte förlorat något, det är bara som du tänk. Du har inte bestämt det, inte innerst inne det är bara tankar inga beslut. Jag är inte hel när du inte är med mig, snälla säg att det inte är sant. Du måste verkligen inte göra så som du tänkt, kom tillbaka till mig. Vi fixar detta tillsammans, jag lovar. jag är ett säkert kort

Caroline - Jag vill ha hem dig, snälla bli bra nu så vi får hem dig. Ingenting är som det ska utan dig, det är sax att komma hem nu gumman Y

- På fredag blir det nog bio, iaf blir det hbg. Tror jag
om inte hittar jag på något annat.
På torsdag ska jag färga det håret som fortfarande är blont.
Men nu ska jag kolla andra säsongen av one tree hill och längta efter mina skor och hoppas på att du inser ditt misstag och kommer tillbaka

Inga kommentarer: