söndag 11 januari 2009

how do i breathe, whitout you here by my side

Det är ju så jävla märkligt att när man tror att allt verkligen är perfekt, så händer något. Fan vad jag hatar att bli så jävla sårad hela tiden, du gör kanske inte det med mening men det tar kål på mig. Hade det inte varit för at tjag är så jävla kär i dig, så hade jag inte orkat med det, men jag vill ha dig, allt med dig. Jag klarar inte det utan dig, jag är fast i dina otroliga ögon som får en att drömma bort. När jag tänker, tänker jag med dig i bilden.
Att jag ska älska dig så mycket så att det gör ont är komplicerat.

Jag litar inte på dig, jag vet inte om jag kan göra det men jag försöker. Jag försöker verkligen att göra det men det är inte så lätt när du hela tiden försvinner från mig.
Välj mig, ta mig, älska mig

Annars var jag hos carro igår, du låg där i dina egna kläder och håret växer på ditt vackra huvud. Gud vad jag är glad att du gör framsteg. Jag hade nog inte klarat något utan dig för du finns där för mig hela tiden. Vi är ju som systrar, du och jag klarar allt, kommer du inte ihåg? Så klara detta, fixa det för min skull, för alla andras skull. Jag väntar på dig här hemma, jag lovar!

Inga kommentarer: