fredag 9 januari 2009

en annan del av mig

Sitter nu i skolan, ska egentligen jobba med elektromagnetisk strålning, men jag har verkligen ingen lust. Att börja en fredag med naturkunskap är ju inte världens bästa..

Ikväll ska dom flesta till björket, men inte jag. Det blir väl antagligen om fredde ska vara hemma att jag försvinner ner mellan hans armar en timme eller så. Alltid lika underbart. Men det blir antagligen att kolla let's dance med honom, eftersom magnus samuelsson(?) ska vara med och det är ju ganska viktigt att se det enligt fredde fast jag otroligt nog tycker att let's dance är långtråkigt.

Det är ganska ovanligt att jag tycker något som let's dance är långtråkit, eftersom jag i princip ÄLSKAR allt dethär med tv:n och sådant. Typ tittar på alla dokusåpor som finns, omg :)

Kanske får ta och kila iväg nu, bussen går snart och varmköket väntar.
jag älskar dig Fredrik, med dig mår jag bäst <3

Inga kommentarer: