torsdag 14 augusti 2008

skolstart!

back on track!

skolan började idag, ganska skönt att få första dagen överstökad :)
vi är nu tre killar och femton tjejer i klassen, HAHA! annars var det en helt olej klass, några såg lite mer mysko ut än andra men i helhet var det helt okej :) Lärare och allt var bra, så jag är nöjd med allt! Imorgon börjar jag kvart över 8 sen går jag till halv tre tror jag..

sen hem och fixa mig, sen sticka hem till fidde med mina två brudar och sebbe :DD
kan nog inte bli bättre än bäst! JO, jag hoppas på fint väder, strålande solsken! Annars är jag nöjd, men det kommer jag nog vara i vilket fall som hellst :)

Nu är jag även blond, som jag inte har varit på ett tag. Och jag har även en randig slinga på vänster sida, fett chill ;)

KLÄDER är något det har blivit i massor under sommarlovet, har en helt ny garderob nu fan! Jag har så mycket att det är svårt att välja vad man ska ha på sig^ och då är det illa.. haha :)

Jag är nöjd med allt nu, är inte det minsta sur på något
livet leker och jag kan inte mer än älska det!

ciao

Inga kommentarer: