söndag 17 augusti 2008

tack

Karnevalen igår med en massa trevligt folk :) så tack för en kul kväll, får jag väl säga! Kändes som jag inte hade sett cornelia på eviheter :/

Jag cyklade hem till carro innan jag stack till tennisbanorna igår, hennes lillebror fångade mig och satte på mig hanbojjor, haha :D sen var jag en snäll inkräktare som han sköt på hela tide, men snäll som han var erbjöd han mig att jag fick titta på transformers filmen ;) eller scooby doo på spökhalvön^ söt pojke det :)

Idag ska jag nog bara slappa hela dagen, så jag kommer upp imorgon bitti.. Orkar inte stressa på morgonen, haha! Så det blir bara till att kolla på tv och äta popcorn idag :)

På onsdag fyller ebba år :) så jag får stanna kvar i stan och köpa paket till henne. Det är ganska enkelt, för hon ska bara ha saker med high school musical!

men men, nu kallar duschen sen dammsuga!
ciao

Inga kommentarer: