tisdag 23 februari 2010

frieri, kläder och mjölk

Jag har funderat på lite olika saker nu när jag duschar. Lite sådär onödiga saker, men ändå roliga att tänka på.

- Var tränar jamaicanerna inför os? Jag menar dom har ju för fan ingen snö! Jamaica är ju hot hot HOT.
- Varför min högra tumnagel alltid bryts när alla andra är långa
- varför nettos mjölk är den godaste av alla
- hur det kommer sig att man som 18+ gillar att ha ett larm som sin mess signal på mobilen
- hur jobbigt det igentligen är att lyfta ett ben, tänk hur mycket man måste anstränga sig för att orka lyfta sitt ben en gång. man tänker ju inte alltid på det
- vad man igentligen ska skriva i ett cv
- hur många sofis mode jag har på mitt golv där uppe
- att jag verkligen har 16 par jenas som jag inte ens använder
- varför man inte gillar OS. jag menar, det är vart fjärde år, VART FJÄRDE! kom igen, då har man ju längtat efter det i fyra år. jag gillar inte snö, hatar att frysa. men OS gillar alla
- och hur fan ska man få joel kinnaman att säga JA i kyrkan?!


MUUUUUUUUUUUUUUUUUMS! (L)

1 kommentar:

louise sa...

louise kan gärna ta några jeans av amanda :)))))))
haha ;D