fredag 19 februari 2010

freeeeeeeeeeedag

Hemma från både skolan och väla. Jävlar vad jag hatar att åka tåg när det är snö. Det är försenat i tyringe, det stannar i finja, det stannar innan torup, det stannar efter torup, det stannar precis innanför pp och sen var jag hemma. Jag hatar hatar hatar det.. Med mig hem fick jag min vårjacka, men inte den jackan jag hade tänkt mig. Denna var snyggare, blev besviken på den jag hade tänk mig. Sur blev jag. Så det blev en mainblå jacka med snöre i midjan och längst ner. Visar en bild. Nu sitter jag och beställer sandaler, nu är bara frågan om jag ska köpa någonting annat också. Kanske en tröja, kanske ett par brillor? Eller ingenting än så länge. Sparar pengarna till gbg. JA TACK!

nu är krille här, ishockey och spel (Y)
imorgon är DARIN PÅ MELLO!!!!!

Inga kommentarer: