söndag 13 december 2009

VILKEN KVÄLL!

Vi började hemma hos mig, vidare hem till Simon. Där slog det på stort, så kul! Vi var inte så många, men gud vad jag skrattade. Vi kom lite föresent ifrån simon, så vick fick springa till stationen. MARIA I HÖGKLACKAT, springandes med en flaska, en kasse öl och en väska i famnen gjorde så jag och ida nästan kissade på oss av skratt!! Vi kom till stationen, mötte upp alla andra som skulle in till bj. Polisen stog och väntade i hlm, oops. När dom gick mot oss, hälsade dom och frågade om vi kunde stanna. NEJ!!! vi har brottom skriker maria och springer. Efter några meter kollar vi bak, då rinner all uthälld alkohol längst gatan. Sen när jag vänder mig om igen, sitter maria helt panikslagen på marken och skriker ''herregud, dom tog mig inte. jag klarade mig, fan vad jag är glad'' HAHA! Vi gick vidare, tappade alla på vägen. Så där stog vi, tre tjejer. Snabbade oss till bj. FY FAN, vilken jävla kö! Som tur va stog peppe och samir långt fram, så vi smet in där. Galet med folk. Bara att hänga in jackan, herrejävlar. Det var ju rena titanic paniken för fan. När allt det lugna var över (trodde vi) ställde vi oss på en högtalare och dansade. Glada som fan! <- jag älskar er flickor! Märker jag att det ser kontigt ut på marias hand, då får hon panik och börjar skrika att hon har skurit sig. Och det hade hon. Handen bara pissade blod, polisen tog tag i allt och hon blev omplåstrad. men stackarn :/ Så idag har hon ont som fan, plutten. Vi dansade till klockan halv tre, då vi hämtade ut våra jackor och åkte hem. Jag älskar er flickor och jag hade aldrig haft så kul om det inte var för er <3

Idag är jag sjuk. Men det är smällar man får ta. Näsan är på någon annan planet känns det som

2 kommentarer:

Maria sa...

haha fan vad jag garvar när jag läser det! jag längtar till nästa kväll mer er älskade töser! ni är bäst! :D <33

what about me? sa...

tyvär inte nyår! du och ida är bäst!! :D <3