tisdag 15 december 2009

to be

Jag har nu bäddat ner mig i min säng med musik i örat (ja, örat. Min ena hörlur är sönder -.-). Sitter och lyssnar på min för tillfället favoritlåt. Helt kär. Lite sådär ångestframkallande, så som jag gillar det. Undrar vad vi ska äta ikväll, planerar vad jag ska köpa på lördag, längtat till nyår, funderar ut tyget jag ska ha på min nyårsklänning. Ska nog sy den själv, fast bara kanske. Har en bild på hur jag vill att den ska se ut, men dom pengarna har jag inte så det hade varit lite kul att sy den själv. Bilden är i kortaste laget, ser mer ut som en top. Så jag ska göra den lite lite längre. Blir nog bra. Ikväll får jag inte träna, eftersom jag är förkyld. Så jag ska väl krypa ner framför tvn, eller skriva på min bok. Det låter fult, men jag tror det kan blir bra.

Inga kommentarer: