torsdag 3 december 2009

snabba steg mot julen

Tredje luckan i chokladkalendern är öppnad! 21 dagar kvar till julafton. Det känns som jul nu. Alla julgardiner, julstjärnor och tomtar. Mamma hade kunnat ge sin högerarm till tomten. Det ser liksom ut som om vi har lagt ner 1000 tomtar i en säck och exploderat den. Det är tomtar ÖVERALLT i vårt hus, jag blir galen. Jag totalt hatar att pynta och sånt. En julstjärna i fönstret är fint. Men inte tomtar..

Jag sitter nu på tåget på väg hem. Slutade tidigt idag. Skönt eftersom jag är helt trött i hela kloppen sen julbordet igår. Jag satt inte ner en ända gång mellan klockan två och nio. Men kul var det. Och idag blir det ingen vila, träning klockan sju. Konditions träning (y) Och på lördag åker vi till väla för att köpa benskydd och kolla fotbollsskor!!

2 kommentarer:

nettan sa...

eller så kan man räkna ner 8 dagar då jag och Robin drar till Thailand...om jag nu glömt säga det;)
Calle är bäst

what about me? sa...

ja, man är ju inte lite avensjuk.. ;)