söndag 27 december 2009

gåsmiddag

Kvällen för denna dagen är här. Imorse vaknade jag vid elva och klockan ett skulle vi va hos morfar. Det var lugnt tänkte jag, men sen var det ett så bra program på tvn, så tiden rann iväg. Stress. Åt gås hemma hos morfar, gott nu efter alla denna julmaten. Fast jag tror nog ändå att jag ska äta lite julmat stax ändå. Börjar ju bli hungrig igen. Har suttit här ett tag nu, fått ett lite nervöst samtal och mått bra. Imorgon blir det fest i värsjö. NICE! Så jag ska nog ta tag i mig själv och raka benen för första gången sen i sommras, HAHA! Det lät kul, men det är fan sant. Orka raka benen på vintern när ingen ändå ska se dom? fett onödigt. Dessutom ser man inte mina hårstån, för dom är så jävla blonda och så jävla få. Typ som på armarna. Men det börjar ju närma sig nyår, så kanske bäst att göra det nu =) Det var lite onödig info. Nu ska jag gå ner och fråga mamma om inte hon vill pyssla med mig, lalala. Och ikväll ska jag lägga mig tidigt, är dödstrött

Inga kommentarer: