torsdag 26 november 2009

snabba ryck

Nu har jag mellanlandat här hemma. Ska snart ta tåget till skolan igen, öppet hus i några timmar. Är väl hemma vid tio igen. Upp tidigt imorgon, till skolan, hem, duscha och fixa mig på EN timme typ. Sen åker vi till malmöööööö! Calle får se till att vara lika bra som förra veckan nu när vi kommer dit. Han är ju gud, efter Rabih. Nu måste jag skynda mig, ska bättra till sminket och klä om till serveringskläder :) Hörs ikväll eller imorgon i skolan när jag har engelska (Y)

Det är klart att jag vill vara vänner, men du ser att det inte går. För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår. Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta imot det. Vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak. Ge tillbaka mitt liv, för det var det som du stal. Alla minnen stannar kvar och alla stunderna vi skratta. Det var du och jag till döden, ville aldrig ha någon annan.. jag saknar också sommaren

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem?

jennie sa...

jag saknar också sommaren