lördag 28 november 2009

bilder finns på min bdb. aarmunda

Igår var den bästa dagen i mitt liv, utan tvekan. Jag var så otroligt lycklig. Vissa tänker ''du var ju bar apå idol'' men NEJ. Det var så mycket mer. Jag orkar inte berätta om allting som hände eftersom de tvar så mycket, men det var så jävla bra!! Killen som skötte allting drog igång allting tjugo minuter innan och berättade vad som skulle hända, när vi skulle klappa och att vi skulle bli den bästa livepubliken av alla. Gissa om det var roligt? Vi skrek, klappade, gjorde vågen, sjöng, skrattade och hade det perfekt. Vågen på 12 000 personer var tufft. Erika, Reza, Eddie och Rabih sjöng utöver dom fyra sista idolerna. TACK SOM FAN FÖR DET!!!!! Rabih var höjdpunkten under hela kvällen och enligt mig ska ha fortfarande vinna. Alla låtar var bättre live och det mäktigaste under hela kvällen var när Mariette sjöng sin andra låt. 12 000 personer satt med sina mobiler och lös. Mäktigt. Calle var annars den som tog hem förstaplatsen i mina och Idas ögon. Och Andreas är ju så in i helvetes jävla snygg så det inte är sant. Gift dig med mig, snälla

Det blev lite sömn inatt. Upp redan kvart i nio, duscha och försöka sminka sig så att man såg lite pigg ut. Inte det lättaste. Jag ägde sönder hela laget på Laserdome. Bästa spelaren på planen 2 av 3 gånger. Fett kul :D och jag som är mörkrädd..

Min mobil är förövrigt sönder så jag har fått låna en annan mobil tills jag köper en ny. När det blir och vilken det blir vet jag inte. Men jag har mina misstankar på vilken jag vill ha (a). Lillebror sög på min mobil så den blev fuktskadad, ingen knapp funkar. Trycker man på femman blir det en tvåa och så vidare. Så nu vet ni det.

Inga kommentarer: