lördag 3 oktober 2009

your everything

Det blev inga fler inlägg igår. Jag hade för mycket att göra. Pappa tatuerade jonas och jag umgicks med andre. Var först hos mormor, sen hos mormor och morfar. Åt min älskade lövbiff och kollade IDOL och Rabih var bäst även den kvällen också. Tänk att ha en röst som honom. Åh gud. Efter det skruvade jag på mina nya sängben på sängen, så du har den kommit högre upp så nu får jag under mina lådor så dom slipper stå mitt på golvet. Har även fått upp min nya taklampa. Så nu har jag inget mer jag behöver göra på mitt rum, utan nu är det helt klart. Visst ja, det var bilder jag skulle ta. Aja. Mamma, lillebror och syrran är på fotboll, bara pappa, jag och ebba hemma. Så jag ska snart ta en dusch, för runt tre kommer anna till mig :) Då blir det fix, fördrickande och mat här hemma innan vi drar vidare ut. Det kommer bli en galet bra kväll, der känner jag på mig! Jag skriver nog mer senare, annars imorgon. Så hinner jag inte mer idag, ha en jävligt bra kväll!

Inga kommentarer: