tisdag 27 oktober 2009

skow

God kväll och så. Dagen i helhet har varit jävligt bra. Förutom att jag har letat ett nerladdnings program utan något resultat. Pappa skulle visa mig, men han har likadant minne som jag = guldfisk. Idag kan jag dela med mig av den intresanta informationen att jag har ont i ryggen när jag sitter i vissa ställningar. Nu menar jag inget sexuellt. Utan helt vanligt. Något annat jag måste skriva är att jag satt ikväll och bläddrade på tvn, såg då på kanal åtta, att han achberg eller hur han stavar sitt namn var på tvn. Direkt sändning. Då kom jag på att Kissie, Paow och Dessie skulle vara med. Så där satt jag i en halvtimme och kollade på ett ganska meningslöst program. En snubbe gästade också och bjöd på ''onormal'' mat enligt den största delen av allt folk. Testiklar, hjärna, tunga och ögon. Kissie smakade en testikel, paow smakade tunga och dessie satt och fjöntade sig med en bit tunga. Hon är nog fortfarande kvar i stadiet ''leka med maten''. Nog om det. God natt

Inga kommentarer: