torsdag 1 oktober 2009

im still counting

Såja, nu är idol slut för idag. Jag ska nog snart lägga mig tror jag, är inte trött och så men jag känner att jag behöver sova ändå. Har danska prov imorgon bitti. Direkt när man är nyvaken från bussresan. Sover liksom alltid på bussen.. Men jag hoppas på att det kommer gå bra. Veckan har gått så fort tycker jag, kanske för att jag har varit ledig i två dagar och apu i två? Jag vet inte riktigt, men det har varit den skönaste veckan sen jag började skolan. Jag har faktiskt saknat Karl-Martin, eftersom han är så jävla härlig :) Men om tre veckor är jag tillbaka på resturangskolan. Är då i serveringen, vilket inte är lika kul som köket. Det är smällar man får ta. Dessutom har vi fullbokat nästan alla dagar, eftersom det är så nära julen och då har vi även hand om julbordet. Visst ja, om tre veckor ska jag även fixa mina naglar. Ska kolla runt lite och se om jag kan hitta några snygga ideer. Hade ju enkla vita med en rosa rand förra gången. Skit snygga, men kanske något annat denna gången. Det bästa är att det är gelenaglar och att dom är gratis

Inga kommentarer: