måndag 12 oktober 2009

god natt

Jag försov mig imorse. Fan inte bra. Svor lite, sen sprang jag in i duschen. Kändes som duschen gick lika snabbt och hårt åt som en biltvätt. Sprang igenom garderoben och kläderna fastnade typ på mig. Sen kladda jag på lite mascara. Of too go! Skolan var dryg. Hem och ringa lions. Fixade sig tillslut. Nära att det inte blev den lokalen eftersom ''perstorps folk'' = PG SÄRBARN!!! har förstört och haft sig som fan där. Men pappa fixade det :) Så nu smäller det till den 30 oktober. Cirka 70 pers, uklädda och glada. Nya, gammla och helt obekanta ansikten. Fest när det är som bäst. Lokalen hamnade på en hög summa. Men tät som man är, fixar det sig. Haha, skämt å sido. Det blir bra. Imorgon är det praktik. 3:dje av 4:de veckan. Snart slut och då blir det naglar. Det händer så mycket saker nu jag har att se fram emot. Känns jättebra :)

- 16 oktiber; fest i hbg
- 21 oktober; naglar
- 29 oktober; mj i hbg
- 30 oktober; utklädningsfest
- 27 november; IDOL!


Men jag måste börja med att tänka ut vad jag ska klä ut mig till?

Inga kommentarer: