lördag 24 oktober 2009

driving one of your cars

Godmorgon. Lite sent kanske. Men nu är jag hemma, nu duschad och mätt. Sitter och kollar Idols hemsida. Det bästa från igår och allas bloggar. Rabih var bäst även igår. Älskar när han sjunger ut och verkligen tar i. Gudomligt bäst. Somnade tidigt igår, helt slut i hela kroppen. Så idag blir det nog också bara till att ta det lugnt. Ska nog laga maten ikväll, känner för det. Måste röra fingrarna lite, nu när det är lov! Och på tal om lovet. Så har jag fullt upp. Imorgon blir en jobbig dag. Måndag ska jag förhoppningsvis göra mina naglar, tisdag klippning och färgning. Onsdag träffas Ida, Denise och jag. Ska prova alla kläder, få allt rätt. Torsdag hämtar jag nycklen, kollar lokalen, högtalarna. Sen på kvällen blir det bio, MJ this is it. Fredag blir det upp tidigt, håret kommer ta tid. Smink, kläder sen åker vi vid fyra från pp. Fixar det sista, vid sju kommer alla. En jävla massa folk. Sen jävlar :D Nej, nu ska jag hjälpa mamma. Sen sy

Inga kommentarer: