onsdag 30 september 2009

she's like the wind

Praktiken idag gick fort. Så söta barn så det är sjukt. Åt lunch tillsammans med dom idag, så jag satte mig med fem 4 åriga flickor och pojkar. Det var nog det gulligaste jag varit med om på länge. ''veeeet duuu....'' Det var vad alla meningar började med och jag satt bland dom i en timme. Diskade all disk, sen fick jag gå hem. Har precis gjort klar min läxa, så snart ska jag duscha sen cykla till mormor. Imorgon är jag ju ledig och då ska jag nog gå och sola tror jag, är inte riktigt säker. Behöver pengarna till annat igentligen. Eftersom det är fest på lördag och champi fyller år, har jag och anna planerat lite. Den bästa vännen jag har! Så till dom planerna behöver jag lite pengar. Sen har jag blivit sugen på att gå till frissan. Har en bild i huvudet som jag vill att hon ska fixa. O-O-O-C-H vad händer ikväll?! Jo, först idol med rabih, sen säsongspremiär av greys!! Och säsong fem släpps om 1 månad och 11 dagar. Helt insane


by the way, what would you say if you know?

Inga kommentarer: