måndag 21 september 2009

im not pretending

Det har varit något utav en perfekt dag idag. Vi slutade tidigt, åkte direkt till väla. hittade en blus som jag ska ha på begravningen på fredag. Det var ju inte så kul idag, ganska jobbigt att hitta kläder. Fick svälja några extra gånger i provrummen då man tänkte på dig mormor. På vägen hem får jag reda på att ida har beställt biljetterna. Så fredagen den 27 november sitter vi i malmö framför scenen och ser idol live! KAN DET BLIR BÄTTRE?! jag som kollat på ALLA programmen. Jag älskar det och jag kommer dö. Fy fan vad underbart!! mormor, jag lovar att jag ska berätta för dig också sen hur det var. Eftersom du inte är hemma när jag berättar det för morfar.



This is the hardest story that I've ever told
No hope OR love OR glory
Happy ending is gone forever more

I feel as if I'm wasted
And I'm wastin' everyday
No happy ending

1 kommentar:

emilia sa...

vad kostade biljetterna?