onsdag 30 september 2009

another day, another way

Kollade precis på klockan och såg att den hade tickat iväg en hel del. Jag satte mig bänkad framför tv:n klckan åtta. Kollade idol. Jävlar vad jag älskar rabih, hoppas vid allt att han vinner. Vilken röst, vilken charm och vilket utseende. Klockan nio var det Första avsnittet av grey's. Där blev jag av med några tårar då George dog, fan! Jävla skit också. Måste in och kommentera på hemsidan att jag kommer sakna honom. ÅH! :( Kollade lite annat fram till skolan sen blev tjugo i elva, då idol sändes igen. Satt och höll tummarna hårt. Självklart gick Rabih och Erik vidare. Klockrena och helt älskvärda. Gick direkt upp hit sen och här sitter jag ännu. Ska snart stänga datan, läsa lite danska(skit roligt språk att läsa och skriva) eller kolla Grey's. Imorgon på min lediga dag ska jag sova ut, träna och sola tror jag. Träna ska jag iaf, det vet jag. Ska även sammanfatta en bok på danska till på fredag, då jag även har dansk prov.

Helgen bjuder på fest. Man kan inte annat än att längta

Inga kommentarer: