onsdag 23 september 2009

13 days to go

Mitt huvud är helt otroligt slött just nu. jag går på min sista överskottsenergi just nu och den börjar ta slut. Så trött är jag. 30 gäster, alla beställningar på samma gång nästan. Så idag fick jag min kick, den är underbar. Så dagen har faktiskt varit jätte bra, den började redan på stationen. Jag är helt upp över öronen förälskad och jag älskar det. Fick även reda på min APU idag, som ja går ut på nästa vecka. Metropolen i tyringe. Softa tider och lata dagar. Man kan inte mer än att gilla det. Sista dagen i skolan imorgon,. Sen ledig på måndag. Lång helg. Snart är det idol, kommer hålla tummarna för rabih och nils! Och ida för calle och erik. Vi är lite nördiga, eller är vi det? NEJ, det är vi fan inte. För det är inte alla som ska kolla på IDOL i malmö den 27 november. Fy fan vad jag längtar fortfarande, det är helt sjukt. Ida jävel, du är bra, bättre, amanda :)

Inga kommentarer: