lördag 1 augusti 2009

we made you

Jag var ju en riktig höjdare när det gällde loppisen. Jag ska byta rum och väggarna ska bli svarta och vita. Alla hyllor och lister ska bli vita. Så var jag ute efter en stol och en lite byro som jag kan ha vid min tegelvägg. Med mig hem fick jag exakt det jag hade i huvudet. En lite byro med en låda och en hylla, vit. En orange pinnstol, svin fin! Båda sakerna blev mina för 40 kr. Bra va?

Efteråt åkte vi till familia där jag gjorde av med lite pengar. Även där fick jag med mig saker hem, men inte lika billigt. 2 klänningar/tunikor, ett par strumpor och två kortarmade tröjor. Så det blev lyckat där också.

Nu är jag färdig fixad, ska snart ta tåget till klippan där det blir fest även idag. Drar först på förfest sen vidare. Hoppas på det bästa. Så snart korkas vinet upp och musiken spelas.

På mig idag har jag min nya klänning/tunika:

Inga kommentarer: