måndag 10 augusti 2009

lev livet fullt ut, det kan snart vara över

Jag blev så jävla besviken på allting igår, förutom vädret. Där var två pooler, plastdjur, cyklar, gummi softball, enstaka dinosaurier, 2 åkvärda karuseller och en jävla massa skit. ALDRIG MER. Det var stek väder och allting var ju kul med min familj, men vi alla blev besvikna på det mesta. Det var ju inte så att det var sunkit, förfallet och ruttet. Utan det var bara så litet, underskattat och helt fel ställe att vara på. Barnfamiljer med småbarn, det är vad som passar in där. Men reklamen med fyrhjulingar, som jag och syrra såg fram emot så JÄVLA mycket, fanns inte där. Utan det var fyrhjulade cyklar som man trampade. Men jag badade och på djupet av 0.6 meter iskallt vatten. Var det roligast.

Var hemma runt sex ungefär och då drog jag hem till jarl, snackade problem sen satte jag mig framför tvn och kollade sista avsnittet av Gordon Ramsey the f-word. Han är inte bra, han är bäst. Helt magisk

Idag ska jag åka till åstorp, stannar nog över natten och kommer hem imorgon. Skriver då om natten och så :) För nu ska jag äta mat

Inga kommentarer: