onsdag 19 augusti 2009

lång trist och varm

Vilken dag det har varit idag. Den var lång, trist och varm. Har suttit ner typ hela dagen, bara lysnat på en massa info om praktiken och sånt. Delades in i grupper med andra klassen, grupp nummer två, börjar i köket YES!! Hemma kvart över tre unjefär, lagom sleten. Solen bara stekte på, höll ju på att dö. La mig i soffan, eftersom jag somnade på bussen. Det är det bästa som finns, att sova i bussen. Jag drömde ju mardrömmar om syrran inatt, jävla skit. Imorgon blir det skolan till ett sen väla med hassan och slidan, saknat dom flickorna. Mamma undrar om inte jag har någon egen data på eftersom jag är för lat för att starta den sätter jag mig på denna. Så jag får ta och gå upp och lägga mig framför den, kanske sova en stund

Ohh, fick även se dom nya ettorna idag. Rätta valet gör dom genom att gå på den linjen. 8 killar och 16 tjejer tror jag. Lisafisa är nu en försteklickare och min nya stalker. Jag blir aldrig av med skumma ögon. Är det inte en trea är det en etta.

Inga kommentarer: