fredag 14 augusti 2009

Hektisk morgon

Nåväl. Jag har varit vaken ett tag men haft lite att göra. Fick ett ryck innan idag, att göra om jeans jackan jag köpte. Den var lite för stor och aningen ful när den var så lång. Så jag klippte av den på mitten, sydde upp den, sydde in den både runt om och armarna. Jag blev supernöjd!! Den kommer på bild när jag visar vad jag ska ha på mig ikväll, för den åker nämligen på när jag ska ut. Så ikväll tar jag tåget och bussen till kvidinge för att spendera timmarna där, fest fest fest. Kvällen blir nog att minnas.

Nu har jag skurit alla grönsaker och vi ska snart äta tacos. Sen ska jag sätta fart och sminka mig och fixa håret, tror det blir något platt med någon uppsättning. Visar sen :)

Imorgon blir det en vilodag, ska fortsätta måla alla mina hyllor. Började igår. Så rummet är helt i kalabalik just nu. Som där ser ut.. Men det blir bra sen. Sen på söndag ska vi fira att fredde blivigt arbetslös, han och jag! längtar

Inga kommentarer: