onsdag 12 augusti 2009

even hell hurts

Så, nu är min blogg klar, tror jag iaf :) Jag kommer väl ändra mer på den sen men just nu orkar jag inte. Har suttit och kollat över 300 inlägg och lagt dom i sina rätta kategorier. Ont i ryggen har jag nu, aj. Vilken dag jag har haft idag! Fct först, köpte ett block och pennor till skolan. Gick lös på 80 kr. Så det var inte så farligt. Sen när vi kom hem åt vi mat, när jag var propp mätt gick jag ut med fredde. Vilken lång runda vi gick han och jag. Pratade om allt mellan himmel och jord. Det var roligt att träffas igen, har ju gått ett tångt tag på sommaren utan honom. Skolan snart utan honom ju.. Sen när jag kom hem blev det fika, cider och wii turnering. Jag suger på bowling! Snar måste jag nog lägga mig, ögonlocken börjar rulla sig. Syrran sover hos mig inatt, YAY :D puss på den ja

Inga kommentarer: