söndag 16 augusti 2009

en perfekt dag

Såja, jag fick med mig alla till väla. Gick där i några timmar. En lyckad dag. Köpte en tight svart klänning, ett halsband, två strumpor till några av skorna jag har, underkläder och 3 meter paljetter som jag ska sy fast i kanten på min jeans jacka. Visst ja, 6 ramar också! Så snart ska jag sätta mig och måla dom sen skriva ut foto på det som betyder något i mitt liv. Visar bilder på det när jag är klar. Ska även ta kort på kläderna, så ni kan se dom.

Fredagen är nu planerad, blir cirka tio stycken här hemma. Mysigt :) Grilla och dricka, sen ner i byn. Jag blev väldigt glad över att karnevalen är på torget iår. Men mindre glad över att det kostar 150 kr att sätta sig i tältet.

Imorgon ska jag åka till åstorp och träffa Olander och Erika, inte så länge sen man stötte på dom, men ett tag sen man umgicks med dom. Så det ska bli skönt :) Sen när jag kommer hem ska jag fira med fredde. perfekt dag, moowa

Inga kommentarer: