lördag 8 augusti 2009

don't look back, a new day will come

Vilken kväll, VILKEN KVÄLL! Jag är lyckligas nu, med er är allt bäst :) Cyklade hem till jarl vid halv fyra, käkade och förfestade. Innan allt folk kom runt sju draget. Sedan vällde alla in och gjorde kvällen till ett stort minne. Tillbaka till dom gamla, tackar för dom nya. Med skratt jag fick ur mig, tårar som sprutade, glädjetårar dock. Eller kanske inte, mackan sköt tobak i miii vänstra öga och det rann som fan. Jävlar vad ont det gjorde. Idag är jag helt köttad, slö i hela kroppen, svag huvudverk och allmänt segare i huvudet. Men idag är jag också lyckligare än vad jag var förra veckan

anna jag mackan

under kvällen fick jag tobak i ögat, ett fimpat knä, tio förlorade naglar (MÖÖÖÖG!) och en köttad stortå. Så nu får jag inte på mig skor, just great

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för du ville umgås med oss ett tag iaf,,