söndag 23 augusti 2009

damn girl

Så nu har jag hunnit med en del idag. Varit hos carro som jag skrev innan :) Sen åkte jag och mamma till hlm och köpte färg, så nu ska vi börja på riktigt! Svart och vitt blir det, men inslag av orange, guld och lite rött. Låter konstigt men det kommer bli svin bra. Längtar redan tills det är klart. Pappa är ju sjukskriven nu i två veckor, så han kommer börja att fixa väggen hoppas jag.

Nu är det även bestämt att det blir björket på fredag, och förfest hos mig. Nya rutinen eller? Så på med klackarna och dansa hela natten lång ska vi göra brudar. Killarna får helt enkelt bara ha vanliga skor. Som jag längtar. Hela den kvällen kommer jag spela något av det bästa som gjorts:

den lär gå på repeat och vi kommer sjunga sönder. Sen då? Tåget mot bj och dansa fötterna av oss. liiiike it

Inga kommentarer: