torsdag 2 juli 2009

take my hand and walk with me

Fy vilken varm dag det har varit idag, sjukt. Det har ju åskat också, så värmen har varit så klibbigt äcklig. Så shorts och linne fick duga idag, när jag gick där i ösregnet.

Vad gör jag igentligen uppe såhär sent? Det undrar jag själv också. Men jag ska faktiskt inte sova ännu, för nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill. Men jag kan knappt inte slita mig ifrån min nya favvo. Det är en melodi ''river flows in you'' från superfilmen twilight. Nu fick jag sånhär längtan efter uppföljaren the moon. Bara till att vänta tills oktober kommer..

Nu får jag fan ryggvärk av denna stolen. Imorgon lär jag lägga upp bilder från gårdagens shopping, plus min nya väska som jag får av jarl eftersom han är hemma nu!! Träffade honom en stund innan, en ganska lång stund. Gud vad jag har saknat dig vännen. Snart åker jag till edet och stannar i sisådär fyra eller fem dagar, skönt.

Inga kommentarer: