torsdag 30 juli 2009

sometimes love come around

Naglarna blir inte förens på måndag, hon var tvungen att ställa in imorgon. Men det är ingen fara, jag överlever väl? Då har jag lite mer tid på mig att bestämma mig om det blir rosa tippar eller inte. Jag har iaf köpt svart nagel glitter idag, så jag kan fixa lite med dom här hemma efteråt om jag tröttnar. Sen måste jag även köpa mer genomskinligt nagelack.

Jag står nu och skriver en text på min vägg, skit snyggt blir det faktiskt! Igentligen kanske det inte är så lönt för snart ska jag måla om mitt rum eller ännu bättre mammas idé, men det kan jag inte skriva nu för det är en liten suprise! Bra kommer det bli i varje fall. Vitt, svart och lite guld i kanten. Puss på det. Visar snart väggen, inte riktigt klar ännu. Tar en paus eftersom armen krampar av att hållas i den linjen hela tiden. puh

Inga kommentarer: