onsdag 8 juli 2009

make a change

Jag var ju som sagt i Båstad igår och missade därför MJ:s begravning. Så därför har jag nu lagt mig i sängen för att kolla det 172 minuters långa ''klippet'' från cermonin. Jag ska nog pausa den och låta den ladda helt klart när klockan är runt åtta, så jag kan kolla lite annan tv. Just nu filmar dom bara staple center och har gjort det i en kvart..

Så det är väll bäst att jag tar fram lite näsdukar, så jag kan torka tårarna. Får bulla upp med lite salta pinnar, för det är väl inte såhär, onyttigt? Inte som chips och godis, som jag ska sluta äta. Istället för att äta sånt, ska jag köpa skor.

Dagen har varit nått så fruktansvärt långtråkig och imorgon hoppas jag på marknad

1 kommentar:

Sofie sa...

jag har hört att salta pinnar är något av det onyttigaste, men vet inte om de är sant ;p