tisdag 14 juli 2009

just like the sun in the sky

Uppe med tuppen idag, som jag sa! Städade bilden klockan nio imorse, känner mig stolt. Inte vanligt att lille jag går upp så tidigt för att städa. Snart måste jag även dammsuga mitt rum, ser ut som en katastrof! Eftersom planerna nog blev ändrade just nu, får jag hem en nattgäst :) Mycket bättre än matilda. Förlåt syrran, men killar är bäst.

Jag låg vaken till två och bara lyssnade på vattnet i poolen. Det var helt tyst, så dom var inte där idag. Det var bara pumpen som hördes, som tur va. Eller jo, syrran! Mitt när jag precis hade slumrat till hörde jag henne ''jo, jag tycker också att det är varmt. Zzz'' Så tänkte jag för mig själv ''har jag sagt att det var varmt?'' Så hör man henne igen ''ja men jag kommmmer, Zzzz, det är varm.. Zzz'' typ mumlandes. Skrämde ju skiten ur mig, fegis.

Nej men nu måste jag röra på mig, tight schema idag! :)

Inga kommentarer: