torsdag 30 juli 2009

jag skapar text

vi träffades som vänner men vi föll ju så direkt
du var allt jag hade önskat och allt blev perfekt
vi lever som om vi regerar hela landet
havet skogen städerna och hela långa hamnen
tillsammans har vi allt, snälla baby säg att du finns
att du alltid finns där vid min sida
för att lyssna på mitt prat
jag älskar dig min ängel för med dig är allt så bra
jag kan skratta, gråta, skämta och bara vara jag
tillsammans är vi hela, tillsammans är vi bäst
alla skratt vi haft tillsammans, ja allting är så rätt
du är den bästa, den ända som jag älskat
älskat på det rätta viset, och kunnat se en helhet
ett liv tillsammans med dig, är det ända jag vill ha
att vakna om mornarna och veta att du finns kvar
när jag somnar i din famn och sedan vaknar upp
då vet jag hur mycket mitt liv det vill bli fullt
fullt av din kärlek, ditt leende, ditt skatt
dina vacka bruna ögon, jag älskar dig min skatt
du är och förblir den ända jag vill ha
den vackraste människan, helt underbar


det blir nog en vers eller två
kanske en stor del av en låt
jag hoppas

Inga kommentarer: