söndag 12 juli 2009

gotta be somebody

PUH! Vilken jävla kväll och natt jag hade igår.. Det var så roligt så det inte finns i ord. Tack alla som var där. Det började med lite förfest hos mickis. Jag, jennie, mickis och maria satt och snackade och skrattade. Sen vid åtta typ, började väll allt folket att ramla in och allt tog fart. Det blev allt och lite mer. Vid tre stog jag och lagade mat (Y) visade mina skills. Jag kom isäng vid sex tiden, trångt som fan, men en jävla bra natt.

Någon kissade i hissen, åt sparris i duschen, kastade ner ölburkar och en ketchup flaska från balkongen. Och igår ville jag inte ens heta amanda så mycket folk tjatade på mig. LÅT MIG VA! svarar jag inte dom första tio gångerna, gör jag inte det dom andra 30 miljoner gångerna. Jävla tjatande, AHH!

Inga kommentarer: