måndag 22 juni 2009

make a move and be strong

Jag vill ändra min bloggdesign, men ändå inte. Svårt beslut, men jag sitte och filar på det litegrann medans jag stegvis försöker lära mig ett bild program jag har laddat ner? herregud, det går dock inge vidare.

Idag drog jag faktiskt med mina kära familj på fotboll, trevligt nog. Efter den förlusten drog vi hem och åt mat, gott som fan. Sen satt jag en halvtimma på datan innan jag gick ner för att kolla Gordon Ramsey's the f word - toppen av lycka. Fixade mammas naglar och fördrev tiden till jag hamnade här igen. Känns som om jag inte hinner med så mycket under mina dagar.

Imorgon ska jag träffa Jennie, steka i solen om den tittar fram och snacka skit. Tisdag blir det till att dra hit niko, fördriva tiden och fixa spotify :D måste även säga hejdå till min älskade jarl som åker till mallorca :( Onsdag är det pinglornas dag, miiiiih! Tacos och laserdome? Aja, våran dag iaf! snart har fan även emil varit borta i en vecka, så inte så långt kvar tills han kommer hem (2veckor) haha.

Nej om jag kanska skulle ta och fördriva tiden i sängen istället för datan. Mitt oth väntar, mums

Inga kommentarer: