måndag 29 juni 2009

i was born to do this

Snart kommer dom, från edet. 6 mil ovanför göteborg och med en helt annan dialekt. Till oss, nere i skåne. En vecka, sen åker syrran med dom upp. Vi andra åker upp på fredag nästa vecka och stannar över helgen. Sen tar vi med syrran hem och allt är som vanligt igen.

och äntligen, kommer jarl hem. För snart är det onsdag. Och då har det gått en vecka sen han åkte. Så då ska jag möta upp honom, ganska direkt! Mer då? Jo emil kommer hem om en vecka.

I brist på tid igår vet jag nu vilka som är välkomna hem till mig när jag fyller år. Lappen sitter på väggen, frågar ni nu får ni reda på det. Annars hör jag av mig längre fram

ts, du hör inte av dig till mig så jag hör inte av mig till dig. så säger jag, så ska det va. snack om att jag bara ska ringa och skriva. du är väl inte förlamad heller? spring hem till mamma va!

1 kommentar:

therese sa...

är jag bjuden? :)