torsdag 11 juni 2009

cant fight this feeling

''When I said that I love you, I meant that I love you forever. And I'm gonna keep on lovin you, cause it's the only thing I wanna do. I don't wanna sleep, I just wanna keep on lovin you''

Uppe tidigare än tuppen idag, känns konstigt. Passade lillebror ett tag, söt som få är han :) När klockan var nio, bestämde jag mig för att lägga mig igen. Lat som jag är.. Sov till typ elva, sen började jag göra vid mig. Lillebror låg på mitt rum och bet i vartända sladd jag har! Så samtidigt som jag skulle sminka mig, skulle jag hålla koll på honom. Och jag kan lova, allt som har med barn att göra, kommer dröja väldigt länge.

Vi åkte till familia vid halv två. Fick ett par skor av mamma, åhh så fina dom är :) Så dom åker antagligen på redan imorgon, måste slita klacken så jag kan klacka om dom ganska direkt. Annars blev det väl inte så mycket. Lillebror fick dom minsta foppatofflorna någonsin och han har lärt sig hålla sin saftflaska själv :)
Imorgon blir det antagligen fest med pinglorna Y Jag hoppas på fint väder.. Men jag vill veta när dom slutar, för jag vill vara där, uppklädd och allt :) Får ta och skriva sms till någon av dom, tror jag. underskrift

snygga va? jag älskar dom

Inga kommentarer: