fredag 26 juni 2009

baby

Solen har nog sovit hela dagen antar jag, eller kan jag gissa? Åstorp idag var gött som fan. Fick nyss höra att michael jackson är död. Jag deppar inte och jag säger då inte ''rest in peace'' för han är bara för mycket för mig. Från popkung till helt plastikoperarad, munskydd, slöja, svarta kläder, rullstol, täcker sina barn, lever helt utan världkänsla. Nej tack till honom, verkligen nej! Jag kan visst lyssna på musiken han har gjort, men det är inget jag lyssnar på varje dag. Så jag tycker det var på tiden att han dog, det har jag bara gått och väntat på

Jag kan inte få nog av Lorentz & M.sakarias - baby. Den har spelats sen i morse, hela tiden. och då menar jag hela tiden. Varje gång datan åker igår, åker även den igång (Y) Så jag tänkte att om ni inte hört den, lyssna då här:


Inga kommentarer: