måndag 18 maj 2009

keep breathing

''And after all the blood that you still owe. Another dollar's just another blow. So fix your eyes and get up. Better get up, while you can''

Tog ledigt hela dagen, det behövdes! Bakade muffinsen till skolan, damsugade huset och mitt rum, duschade och rakade benen! Sen kom snälla söta och rara jennie till mig och vi for ut i det fina vädret. Stekte lite på torget, åt pommes sen drog vi till skolan och stekte där. Medans vi låg där (och kollade snygga pojkar utan tröja) kom jarlan och en massa andra :) Super trevligt hade vi, verkligen.. Drog in på ozvald ett tag, sen ut vid rampen och satt där vid dom tuffa pojkarna. Hemma vid halv tio <- en tia rikare

fick även en skiit snygg tröja idag, lalala. Vet att jennie är avensjuk, lika gott ;) Nej skojade stumpan, i love you so

Nu har jag precis skrivit klart svenskan, skickat det till min hotmail och nu måste jag lägga mig i sängen och räta på ryggen, så jävla ont gör den. Kolla lite på hipp hipp hora också, för den är så bra

++ Idag ramlade jag med cyklen, när den stog still. SKIT PINSAMT för mig, men jennie asgarvade -.- snart liseberg

- amanda för hela slanten, eller vadå? nu är du dubblad, nöjd? Men fu, jag hann före

Inga kommentarer: