lördag 16 maj 2009

bleeding love

''Thought I couldn't live without you. It's gonna hurt when it heals too. It'll all get better in time, even though I really love you, I'm gonna smile 'cause I deserve to. It'll all get better in time''

Efter att jag hade letat igenom HELA huset efter pearl harbor, utan någon lycka. Så gav jag upp, så det fick bli top gun! Den är så jävla bra, så det nästan är lite ruggit. Dessutom är tom cruise så satans snygg i den filmen. Efter det bäddade jag ner mig i sänge, fick nys om fest idag, så jag somnade sött.

Upp vid halv 8, iväg på orientering! tänk, inte ens på sin helg får man sova länge ;o Min efterlängtade orientering, äntligen. Sprang med syrran, gick bra. Nästa gång, blir det en längre runda med svårare kontroller. I'm back

Nu måste jag fan äta, kolla top gun igen och duscha. För ikväll blire fest med brädpojkar och trevligt sällskap. Ja, jennie och mikaela, det ser ut att bli super :) Och fredde, dig ringer jag ikväll när det börjar närma sig natt

- Det är inte varje dag jag ser ett ljus så starkt

Inga kommentarer: