söndag 12 april 2009

paralyze

''I walk it like I talk but I run this shit, yeah run it like mafia. I'm on the A list cause I'm awesome. Young money''

Jo, jag åkte hem Till robin i fredes och sov där. Jag fick äntligen se Eragon och what happens in vagas. Somnade sedan skönt, eftersom jag var trött som fan. Vaknade vid tio och låg och tittade på när Robin sov skönt i en och en halv timme -.- Sen blev det frukost och Rädda Willy 3 med hans bror (Y) Åkte hem vid 4, sen vid 7 blev det påskmat med la familia och robinson :) Jag hann även med att kolla Rädda Willy. Somnade två

Upp tidigt idag för att åka till Caroline med Jennie. Åhh gumman, du gör mig så glad. Vilka framsteg du gör, det är helt otroligt. Du tyckte att jag skulle vara blond, men jag var fin som brunett. Men jag får se, det kanske blir blont igen efter sommaren? Du gör mig glad iaf och jag älskar dig Y

Inga kommentarer: