tisdag 21 april 2009

irreplaceable

''So go ahead and get gone, call up that chick, and see if she's home. Oops, I bet you thought, that I didn't know. What did you think, I was puttin' you out for''

Hann aldrig med att skriva igår och kommer inte hinna idag heller. Igår var jag kort och gått överallt kändes det som. Först klippan, sen åstorp, sen helsingborg, sen åstorp igen, sen kvidinge sen klippan igen och sen slutligen perstorp. Home sweet home. Jag spenderade dagen med Jennie, så ni kan ju gissa vad vi gjorde? donken (L) och även shopping. Vi kom dit för att kolla fotbollskor men det glömde vi helt bort i all panik av att hinna kolla kläder. Galna är vi, men vi älskar varandra.

Idag blir det först till att dra och sola, ska prova stå upp för första gången. Hoppas på bra resultat. Sen ska jag bara plugga, i brist på liv. Kallköksprov på torsdag, hoppas på det bästa.

Imorgon är det ingen skola, utan lite sovmorgon. För det bli Lund med klassen, uppstoppade djur, barn i burk och shopping för hela slanten! skönt att slippa skolan..

Ska du hålla på att ändra dig hela tiden eller? Förstår du inte att dina ord sårar. Det är inte mina axlar skulden ska ligga på, det är dina. Men om du inte vill inse det utan lägga det på mig. Så vist, men alla vet att det inte är mitt fel att de tär som det är. Utan det är ditt

Inga kommentarer: